SafeGPT
SafeGPT NL
SafeGPT NL
  • Overzicht
    • Welkom bij SafeGPT
    • Het concept van AI begrijpen
    • De kracht van prompts
    • Tips & trics
  • Snel van start
    • Start met SafeGPT
    • Webapp
    • Microsoft add-in
    • WhatsApp
  • Functies
    • Chat
    • Tekst
    • Speech
    • Vertalen
  • Aanvullende modules
    • Support Chat (add-on)
  • Instellingen
    • Persoonlijk account
    • Wachtwoord aanpassen
    • Meldingen
    • Api sleutel
  • SAFEGPT INSTELLINGEN
    • Configuraties
    • Kennisbanken
    • Documentsjablonen
    • Talen
    • Invoerfilters
    • Integraties
  • BEDRIJFSINSTELLINGEN
    • Gebruikers en machtigingen
    • Algemene instellingen
    • Domeinen
    • Abonnement & facturen
    • Verbruik monitor
  • Releasenotes
    • Releasenote
  • FAQ
    • FAQs
Powered by GitBook
On this page
  • Waarvoor kan je een Kennisbank gebruiken?
  • Kennisbank bouwen
  • Teams
  • Tips en restricties Kennisbank documenten
  1. SAFEGPT INSTELLINGEN

Kennisbanken

Met kennisbanken kun je de informatie die SafeGPT gebruikt in chat-gesprekken verreiken.

PreviousConfiguratiesNextDocumentsjablonen

Last updated 2 months ago

Waarvoor kan je een Kennisbank gebruiken?

Met de kennisbanken van SafeGPT maak je heel gerichte inhoudelijk vraag- en antwoord banken. Deze kennisbanken kunnen in de chat gebruiken om snel nieuwe content te creëren.

Enkele voorbeeld:

Kennisbank voor marketing: Zo kan een kennisbank opgebouwd voor specifieke teams om bijvoorbeeld marketing teksten te maken uit allerlei communicatie materiaal van het bedrijf.

Kennisbank voor ondersteuning op locatie: Een andere optie is om kennisbanken op te bouwen die gekoppeld worden aan whatsapp om medewerkers op locatie bijvoorbeeld te voorzien van handleidingen en instructiemateriaal.

Kennisbank voor HR-ondersteuning: bouw een kennisbank op met relevante personeelshandboeken en CAO informatie, zodat je medewerkers via de chat vragen kunnen stellen over HR-zaken. Op deze manier kan je heel gericht al veel gestelde vragen van medewerkers afvangen.

Kennisbank bouwen

Een kennisbank opbouwen is heel eenvoudig.

  1. Geef de kennisbank een naam

  2. Voeg relevante documenten of een website toe aan de kennisbank

  3. Geef de assistent nog relevante extra instructies toe als je wilt dat de chat-assistent anders reageert dan de "standaard" settings.

Teams

Voeg eventueel extra machtigingen toe aan een kennisbank, als je wilt dat een kennisbank alleen voor een specifieke groep medewerkers te gebruiken is.

Tips en restricties Kennisbank documenten

  • Een kennisbank kan 10.000 documenten bevatten.

  • Ieder document kan maximaal 10 mb groot zijn

  • Documenten kunnen docx, pdf, xml, csv, txt, pptx

  • Een kennisbank kan niet overweg met afbeeldingen jpg

  • Beperk de kennis in een kennisbank tot een gericht onderwerp

stap 1. maak een nieuwe kennisbank aan
Stap 2. voeg relevante content toe
Stap 3. Geef een instructie mee aan de assistent