Kennisbanken
Met kennisbanken kun je de informatie die SafeGPT gebruikt in chat-gesprekken verreiken.
Last updated
Met kennisbanken kun je de informatie die SafeGPT gebruikt in chat-gesprekken verreiken.
Last updated
Met de kennisbanken van SafeGPT maak je heel gerichte inhoudelijk vraag- en antwoord banken. Deze kennisbanken kunnen in de chat gebruiken om snel nieuwe content te creëren.
Enkele voorbeeld:
Kennisbank voor marketing: Zo kan een kennisbank opgebouwd voor specifieke teams om bijvoorbeeld marketing teksten te maken uit allerlei communicatie materiaal van het bedrijf.
Kennisbank voor ondersteuning op locatie: Een andere optie is om kennisbanken op te bouwen die gekoppeld worden aan whatsapp om medewerkers op locatie bijvoorbeeld te voorzien van handleidingen en instructiemateriaal.
Kennisbank voor HR-ondersteuning: bouw een kennisbank op met relevante personeelshandboeken en CAO informatie, zodat je medewerkers via de chat vragen kunnen stellen over HR-zaken. Op deze manier kan je heel gericht al veel gestelde vragen van medewerkers afvangen.
Een kennisbank opbouwen is heel eenvoudig.
Geef de kennisbank een naam
Voeg relevante documenten of een website toe aan de kennisbank
Geef de assistent nog relevante extra instructies toe als je wilt dat de chat-assistent anders reageert dan de "standaard" settings.
Voeg eventueel extra machtigingen toe aan een kennisbank, als je wilt dat een kennisbank alleen voor een specifieke groep medewerkers te gebruiken is.
Een kennisbank kan 10.000 documenten bevatten.
Ieder document kan maximaal 10 mb groot zijn
Documenten kunnen docx, pdf, xml, csv, txt, pptx
Een kennisbank kan niet overweg met afbeeldingen jpg
Beperk de kennis in een kennisbank tot een gericht onderwerp